duminică, 5 ianuarie 2014

FINALGON ...WITH LOVE

 

  Patul e prea tare ori anii sunt prea mulți, deși  mintea și sufletul meu zburdă ca mieii pe câmpii. Și primăvara-i încă departe sau ...in inimă. Dar oasele dor căci banii nu se fac, mai mereu, într-un mod confortabil. Paradoxal, adesea,  relaxarea provoacă durere,  căci corpul pe durata ,,heiii-rup-ului,, duce, nu dă semne de ,,time-out,, și trăim cu iluzia sănătății veșnice.
      Sărbătorile au trecut ca la toată lumea, mâncat, băut, dormit, mâncat, băut, ,,promit că după sărbatori,,. Apoi ,, La mulți ani!,, ,, Fie ca...,,  ,, Vă doresc ca sărbătorile și anul ce vine..,, din toate și către toate direcțiile. Urări spuse, scrise sau doar gândite.
     N-am așteptat, anul acesta, cadouri sub brad fiindcă  n-a fost timp de împodobit bradul. De bucătărit la nesfarșit, ca în unii ani de mai demult, n-a fost vorba nicidecum, dar liniștea și pacea mi-au făcut casa imbelșugată și pe fiecare ,,creangă,, a zilei, am agățat un glob-gând frumos.
     Anul acesta de Crăciun, n-am făcut și n-am primit cadouri, poate de mai mulți ani, eu n-am facut asta exact in acele zile. Și, poate a trecut destul de mult timp de când nu le-am mai spus fetelor mele, cuvinte de alint și cat de mult le iubesc... am fost ocupată să-mi repar viața.
    Aseară am primit un dar. O cutie și un tub. Mi-am amintit că involuntar, zilele trecute, am oftat din cauza durerilor de spate. Corina a ținut minte.
     Dincolo de cuvintele rostite și mai presus de gesturile de efuziune, stau faptele mărunte care iți dovedesc că, dragostea e acolo, nespusă, continuă și necondiționată.
 Finalgon...with love. :)


   




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dacă te regăseşti printre răndurile acestea, dacă cuvintele mele te-au făcut să-ţi reconsideri puţin valorile, dacă eşti de acord cu mine că fericirea o putem găsi şi în lucrurile mărunte sau dacă, pur şi simplu ţi-a plăcut cum am scris, lasă un semn de trecere.